شهردار یزد:
شهردار یزد، گفت: کمترین میزان تخلفات ادوار مختلف را در این دوره شاهد بودیم.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ 01 March 2024
 
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، ابوالقاسم محی الدینی با حضور در اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد امروز را روز جشن ملی دانست و اظهار داشت: در شهرداری یزد یک هفته پرکار را پشت سر گذاشتیم و هم به دلیل بارندگی بسیار خوبی که در حدود 30 میلی متر داشتیم و پس از آن هم بارش برف بسیار خوبی که در یزد مشاهده کردیم و در بحث انتخابات هم شهرداری اقدامات بسیار زیادی انجام داده است.
 
وی با بیان اینکه یکی از شعب قدیمی شهر یزد مربوط به ساختمان شهرداری است، اظهار داشت: خوشبختانه جمعیت شرکت کنندگان در انتخابات اصلا کم نشده و همچنان مردم در حال رای دادن و افزایش مشارکت هستند.
 
شهردار یزد گفت: مطمئن هستم که تمام توطئه‌های دشمنان نقش برآب می‌شود و مردم با مشارکت خود در انتخابات حماسه‌ای بسیار مهم خلق خواهند کرد.
 
محی‌الدینی بیان کرد: مردم ایران در 22 بهمن هم به خوبی نشان دادند که با وجود تمام مشکلات و گلایه‌مندی‌ها هیچ زمانی اجازه نمی‌دهند که دشمن به اهدافش برسد و مردم با حضورشان دشمن را مایوس کردند.
 
وی با بیان اینکه ممکن است برخی مسئولان کوتاهی انجام دهند تصریح کرد: نمی‌گوییم که نقص‌ها را نباید دید ولی در کنار آن حتما باید اقدامات خوب را هم مطرح کرد تا مردم نسبت به پیشرفت کشور امیدوار شوند.
 
شهردار یزد ماه اسفند را برای شهرداری یزد پرکار دانست و گفت: پس از 22 بهمن بلافاصله ما وارد مسائل مربوط به انتخابات شدیم و بعد از آن هم مسائل نوروز و رمضان را در پیش داریم.
 
محی الدینی از پیش بینی 135 جایگاه برای تبلیغات کاندیداها در شهر یزد خبر داد و گفت: خوشبختانه به نظر می‌رسد که امسال نصب پوستر در جاهایی به غیر از مکان‌هایی که شهرداری نصب کرده، به حداقل ممکن رسیده است.
 
وی خاطرنشان کرد: از امشب وارد پاکسازی شهر می‌شویم و فکر می‌کنم که ظرف مدت امشب و فردا به صورت کامل تمامی این جایگاه‌ها پاکسازی می‌شود و از یکشنبه شهر هیچ پوستر و تبلیغاتی را نخواهد داشت.
 
شهردار یزد افزود: در این مدت دو یا سه شکایت مردمی در ارتباط با نصب بنرها در فضاهای غیرمجاز داشتیم که آن هم با جابه‌جایی برطرف شد و خوشبختانه تخلفات را به میزان بسیار کمی شاهد بودیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار